Blog


Cum Logo-ul îți influențează compania


Cum Logo-ul îți influențează compania


Generalități despre logo


Teoretic vorbind, un logo, numit uneori și siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc.

De-a lungul timpului, acestuia a început să i se acorde o importanță tot mai mare, întrucât nu este doar sursa primei impresii pe care o creează despre firma, produsul sau evenimentul pe care îl reprezintă, ci trebuie să fie astfel construit întrucât să se remarce printre miile de logo-uri deja existente, să atragă și să rămână întipărit pe retina multora. Creativitatea și originalismul își are rolul principal aici. Logo-ul este prima interacțiune pe care clienții o au cu produsul nostru, iar prima impresie este foarte importantă, întrucât dacă transmitem un mesaj greșit, întreaga muncă din spatele echipei nu va mai putea fi valorificată.

Cum să fii remarcat


În anul 2019, este cu mult mai dificil, decât acum 20 de ani, să fii autentic și să te remarci printre atâtea produse, care par să ofere aceleași servicii. Ce face ca un logo să se afle în top ar putea să vă spună cu precizie doar un specialist în domeniu, însă noi dorim să vă transmitem, părerea directă a consumatorilor, a celor pentru care se depune această muncă, de fapt.

N-am întrebat chiar 100 de persoane, însă am reușit să obținem următoarele păreri despre câteva brand-uri cunoscute:


Bucuria - deși prea cunoscut pentru a cere oamenilor o părere obiectivă și la prima vedere, am reușit să facem o mică statistică: fontul folosit trimite cu gândul la copilărie, la bucatele și pâinea caldă făcute de bunica; culoarea roșie folosită în combinație cu o nonculoare transmite simplitate, iar muzicalitatea cuvântului îmbină simbolistica menționată mai devreme.


Tucano coffee - păreri aproape unanime: cafea cu origini din America (unde găsim tucani), servită într-un loc retro și hippie, aspecte transmise prin culorile și formele folosite în logo.


Deducem, așadar, că imaginea vizuală ajută creierul să realizeze conexiuni într-un ritm atât de rapid și complex, încât o culoare aleasă greșit poate induce o idee total eronată față de ceea ce promovați dumneavoastră, de fapt.


Influența logo-ului asupra clienților


Despre mesaje subliminale cu siguranță ați auzit, despre cum ne influențează acestea alegerile, comportamentele, gândurile, sentimentele, dorințele și, implicit, viața. Ei bine, un logo este primul pas și poate cel mai important, pentru crearea unei nevoi care, adesea, nu există.

Un logo este, așadar, estetică și manipulare. Nu ne trezim dimineața cu imaginea McDonald`s pe retină nici pentru că ne este prea foame, nici pentru că este de o frumusețe deosebită, ci pentru că graficianul s-a jucat cu mințile noastre mai mult decât ne-am putea noi imagina.


Când vrei să pui pe picioare o afacere, vrei să demarezi un proiect sau să organizezi un eveniment de amploare, acordă, deci, o importanță deosebită logo-ului. Apelează la un profesionist, pentru ca ceea ce livrezi să se plieze pe grupul tău țintă. E primul pas către succesul sau eșecul planului tău. Mult succes!

Tu faci diferența

Serviciile Noastre